Post by searchreakanntita on Mar 15, 2022 8:07:51 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Prize Claw 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Prize Claw 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod obegränsat med kristaller ▞▞▞
▞▞▞ Prize Claw 2 2022 version ▞▞▞
Jag har äntligen klarat alla nivåerna och jag vet inte vad jag ska göra härnäst. Jag gillar spelet men jag har inte mycket extra utrymme på min telefon för spel som inte kommer att uppdateras regelbundet.
det är ett roligt spel
Det här spelet är fantastiskt när du väl får kläm på det. Men, väldigt förvirrande. Uppdrag spelade jag skulle förlora poäng. Men grafiken är utmärkt!!!
Så jävla kasst!
Spelet är snabbt tråkigt men tillräckligt användbart för att fördriva tiden. Spelet är beroende av en internetanslutning för att generera mynt varannan timme eller genom att acceptera erbjudanden (annonser eller andra appnedladdningar etc) vilket är irriterande eftersom vi inte alla vill använda data för en spelapp som denna. Och vilket gjorde appen totalt värdelös när den slutade erkänna min internetanslutning. Så det finns inget sätt i spelet att generera mynt för att fortsätta spela. Varför kan det inte ha gjorts utan att behöva vara online?
Gripverktyget tappar hela tiden leksaker
Jag gillade verkligen det här spelet men när jag fick meddelandet "Inte tillräckligt med mynt" var jag skeptisk. Jag trodde att det skulle vara "Titta på en annons för att få 3 mynt" Men istället måste jag ladda ner hela andra appar? Kanske några andra kanske gillar det här spelet, men denna enkla brist förstör det.
det får mig att komma tillbaka
Jag spelade prisklo 2 och sedan försökte jag få tag i den blå apan och det stod inte tillräckligt med mynt så jag gick och snurrade hjulet och fick en ponny och sa inte tillräckligt med gens när jag hade 45 och för många annonser när du försöker spela annonser dyker upp😤
Först är mycket bättre! Den här är bara för tråkig tbh
Bra spel
app har fastnat vid laddning för massor av annonser.
Jätte kul spel
För många da gaum tillägger
Hej alla jag gillar det enda sättet att lära känna om du har fått det här e-postmeddelandet och eventuella bilagor är endast avsedda att få en chans Jag gillar att få det enda av våra spel för att få en chans till den senaste flashen den enda av mina CV bifogas för mitt CV bifogas för att få en bra dag för att få den senaste versionen av mitt jobb är geme 3 baru yang bersoda för att få en bra idé till dig är mest känd mig för att skjorta med du har en chans att du har någon ysdushdheurfhjs du är att vi letar!
Hur man får pengar efter att ha fått bonus
det är ett roligt spel att spela
Jag älskar det här spelet..Jag har spelat det av och på i flera år nu. Det är det enda gripspelet jag kommer att spela
En bra representation av en arkadmaskin om än mycket enklare och uppenbarligen inga faktiska priser. Det här är roligt och till skillnad från förstaprisklon har du ett molnsparande så du bör inte förlora dina framsteg om du byter enhet och behöver ladda ner igen. Det som är upprörande är mängden annonser som bombarderar dig. Om jag väljer att titta på ett tillägg för en bonus, varför kasta ett nytt tillägg på mig efter att jag sett det och få mig att behöva titta på ett tillägg för att avsluta spelet är bara motbjudande.
Jag brukar inte klaga på annonser, men det här spelet har för många för att ens kunna njuta av spelet.
Det är ett fantastiskt koncept men den stora mängden annonser är förbannande. Jag hoppades verkligen att det skulle vara som deras schaktspel där det finns annonser där du vill ha bonussaker, men nej, det är mycket värre. Spela som 5 minuter, påträngande annons. Gå till boostbutiken och gå? Booma ännu en annons. Det är väldigt vidrigt. Vänligen antingen ge mig ett sätt att köpa ut annonser eller bli av med dem!
Det här spelet är det bästa jag har!😎
Trevligt litet spel att fördriva tiden
Varje gång jag stänger en reklam blir skärmen mörk och ingen av kontrollerna fungerar. Allvarlig bugg gör det här spelet ospelbart. För att inte tala om att det här spelet hela tiden stänger av min musik
Ett bra spel men bara så många annonser så snälla bli av med dem
Låter som ett roligt spel!Bra app älskar det
Alltid utmanande yrself ... Bra förflutna tid.
Betala för att vinna spelet. Med det sagt. Det är kul i 5 minuter och sedan för att fortsätta måste du köpa mynt eller vänta några timmar för att få tillräckligt med mynt för ett par varv. Jag avinstallerar på grund av hur långsamt spelet är och på grund av att det inte ger mig tillräckligt med underhållning länge innan jag måste vänta på mynt. Jag kommer inte att köpa någon. Tack för 5 minuters kul
Mycket roligt men beroendeframkallande
LOL
!?
Jag älskar sona spel
Fruktansvärd. Att använda en surfplatta hade väldigt lite kontroll över klo, frustrerande!!
Spelet var riktigt roligt att spela och ganska beroendeframkallande men de ständiga annonserna var bara för mycket. Jag förstår behovet av några men det här verkade överdrivet.
Kontroller stinker, riktigt irriterande spel. Rekommendera ingen att ladda ner den.
Även om jag uppenbarligen är ansluten till Internet, kunde jag inte lägga upp det här om jag inte var det, speltillstånd behöver internetanslutning. Har testat att starta om surfplattan och installera om spelet. Ingen av dem fixade problemet.
Prize Claw 2 آرکید qhfe
Appen behöver fungera Jag är en patient och jag väntar i upp till 6 timmar och appen fortsätter att laddas. Jag startar om den 20 gånger och samma sak om du vill fråga din app, det är det första du ska göra fixa det så kan folk testa det
Är nu på riktigt men det är det 😊
måste jag betala? Det finns inget dagligt myntbelopp du kan få. Det står inte att du måste betala, men det finns inget sätt att spela utan att betala. Lägger till slumpmässigt dyker upp när du går till olika spelscener. Så många tillägg.
Det borde vara olagligt att annonsera för barn
Cosmic Showdown 策略 wcq
Väldigt tråkigt spel. Det tar mycket tid att ladda. Fler annonser. Det irriterar mig att spela
Kul och bh
Jag blev våldtagen och det var roligare än så här. Det fungerar verkligen
Bast
Prize Claw 2 आर्केड गेम ibyl
Söt, men inte min typ av spel.
Det här är en av de bästa time killers jag har spelat hittills!!!👍👍🤗😎
Jag tänkte inte behålla den här appen men när jag fick spelet gillade jag det, det här spelet är beroendeframkallande